15 marca 2017

Kochani!

Dziś kolejna już inspiracja na blogu egoCraft.pl... harmonijkowy album!
Album robi się błyskawicznie a afekt jest mega zadowalający :) A co najważniejsze? możecie się pozbyć ścinków, tekturek itd :)

A teraz od początku, czego potrzebujemy?

- karton z opakowań po tekturkach
- papier do scrapbookingu (ścinki sprawdzą się idealnie)
- kawałek tekturki na okładkę
- media (jeśli lubicie)
- klej
- dodatki wg uznania

narzędzia:
- gilotyna
- tablica do bigowania
Jeśli nie posługujecie się gilotyną i bigownicą, linijka i ołówek sprawdzą się idealnie :) a bigowania możecie zrobić np. wypisanym długopisem, dłutkiem. 

To zaczynamy.
Tekturki przycinam do rozmiaru 10 xm x 13 cm (takiej wielkości będzie moja baza albumowa), jeśli chodzi o ilość to ja w swojej pracy wykorzystałam 5 tekturek na karty albumu + 2 na wykonanie połączeń.


Po przycięciu czas na bigowanie, swoje łączniki bigowałam 2 cm, 2 mm przerwy i kolejne bigowanie, nie mam równych części ale nie o to mi chodziło :) wiec to nie problem. 


I łączenie naszej bazy, kleje łączenia na przemian alby album ładnie się składał. 


Całość po złożeniu i  dołożeniu okładki z tektury (ja wykorzystałam kawałki jakie dostałam w paczce przy zamówieniu  - nic nie wyrzucam ;-) zawsze coś może się przydać:) 


Po przygotowaniu bazy pomalowałam ją gesso. Co zakryło nadruki na tekturkach i dało fajny efekt. Ten zabieg możecie pominąć i zakleić bazę papierem do scrapbookingu.


A teraz pora na najlepsza część... OZDABIANIE!
Tutaj zostawiam Was ze swoimi dodatkami i pomysłami :) Ja wykorzystałam dodatki z papieru, media, gazę i tekturki.


Efekt mojej pracy




I co  przetrwaliście cały post?
Koniecznie pochwalcie się swoimi albumami! Będę czekała :) 

Miłego dnia


2 komentarze: