07 stycznia 2017

Stempel & wyzwanie

Kochani za oknem zima!


U mnie dzisiaj było bardzo zimno i w sumie nadal jest :) Ale dzisiaj nie o pogodzie, a o nowych stemplach  i wyzwaniu.
Ale od początku. W sklepie egoCraft.pl pojawiła się nowa kolekcja stempli, znajdziecie ją w zakładce nowości lub dziale stempli. Osobiście moją uwagę przykuły stemple jakie powstały z okazji Dnia Dziadka i Babci. Wiem, że wykorzystam je nie tylko na tą wyjątkową okazję, ale na wiele innych (pomysły w głowie już są :)).

Jak już zajrzycie do sklepu to zapraszam również na blog, gdzie ruszyło nowe wyzwanie. 
Temat: Stemple :) praca z dowolnym steplem. Nie musi to byc stempel z firmy egoCraft, ale będzie nam miło jeśli wybierzecie właśnie Nasze stemple :)


Wszystkie szczegóły i zasady wyzwania znajdziecie na blogu o TUTAJ.

A teraz pora na moja inspiracje.
W pracy wykorzystałam stempel Dziadek i papiery, które idealnie pasuja mi do tematów dzidkowych, męskich itd... His&Hers.



W pracy wykorzystałam:
    

2 komentarze: