05 stycznia 2014

Nowy Rok, nowe wyzwania..

Witajcie w Nowym Roku..
Czas tak szybko płynie.... dziś już 5 dzień Nowego Roku! Nie było na moim blogu podsumowań - zawsze troszkę się ich boję. Ale w tym roku będzie dużo nowości i zmian -  będzie się działo :)

Dziś chciałam was zaprosić na 2 nowe wyzwania na portalu Skrapujące Polki. Dlaczego 2 ? Od stycznia dołączyłam do grupy projektowej Scrapy/LO z czego bardzo się cieszę. Będę miała przyjemność tworzyć Bajjką, Funiaą, Wiosanką.

Pora na wyzwania:
Wyzwanie ATC, którego jestem autorką :) 


babciny kuferek, a raczej co w nim możecie znaleźć. Mam nadzieję, że stare koronki, suszone kwiatki, guziki znajdą sie w nie jednej szufladzie.
Wytyczne naszego wyzwania:
  • w pracy musi znaleźć sie element nawiązujący do tematu wyzwania (element koronkowy, suszone kwiaty, guziki, stare kartki itd...)
  •   prosze o użycie przynajmniej jednego medium
  • elementy 3 d bardzo mile widziane



Kolejne wyzwanie?
Zapraszam do działu Scrap/LO
Oto wytyczne styczniowego wyzwania:
  • Stwórzcie scrapa, który będzie czarno - biały. Nie wyklucza to użycia innych kolorów ale w znikomej ilości. Gdy popatrzymy na LO ma być widać, że jest czarno - białe.
  • Użyjcie co najmniej 3 mediów.
  • Tematyka i rozmiar scrapa są dowolne.
  • Koniecznie opiszcie jakich mediów użyliście w swoich pracach
Moja praca 

 





2 komentarze:

  1. Gratuluję, wydaje mi się, że to nie koniec nowin, prawda? ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki - wiem, że będzie jeszcze piękniej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, ateciaczek cuuudny!!!

    OdpowiedzUsuń