02 listopada 2011

Wyzwanie kolorystyczne w Szufladzie i maleństwo na dobry początek

Witajcie, z uwagi na zawirowania jakie u mnie ostatnio maja miejsce publikuje post który powinnam była zamiescic przez końcem października. Na wyzwanie kolorystyczne w Szufladzie to tutaj postała karteczka


zbliżenie na detale :P
wg mnie czarownica jest rewelacyjna!


i na koniec moje maleństwo...powstało na wyzwanie SP "na rozgrzewke", ale oczywiście spóźniełam się z publikacją :(


Na szczęście wszystk wrociło do normy i wracam do "normalnego" trybu życia :)
I od wczoraj mam własny pokoik do scrapowania, jak tylko skończę układanie wszystkiego zamieszczę kilka zdjęć :)

Serdecznie Wasa pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Aniu, fantastycznie Ci wyszła tahalloweenowa karteczka.
    Pięknie dobrana kolorystyka.
    Ta z bombeczką też ogromnie mi się podoba..
    Dziękuję za udział w naszym szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - rewelacyjna :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń