06 stycznia 2013

Witajcie,
Dziś chciałam się z Wami podzielić pomysłem na notes. Do wykonania swojej pracy skorzystałam z tutorialu notesowego ArteBanale. Bardzo prosty i szybki sposób na nadanie "zwykłemu" notesowi, zeszytowi ładnego  i indywidualnego wyglądu. Będzie to mój prywatny notes :) 

Zapraszam również na blog Szuflady, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na wykonanie prac i nadal trwa wyzwanie Anioły są wśród nas..
 




 I jeszcze kopertókwa XL :) troszke inna ale ma zadanie pomieścić kilka nanknotów :P
 Strasznie spodobała mi sie ta forma i nie jest to ostania kopertówka XL czy może bardziej pudełkowa



U Was też pada śnieg???? Ale cóż się dziwić mamy styczeń ..

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Aniu, notes i kopertówka - ekstraklasa. Technicznie i artystycznie.
    U mnie też coś sypie, takie małe, brzydkie coś - bo prawdziwy śnieg to to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie pada - do południa śnieg z deszczem :( Świetny notes a kopertówka powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomość z ostatniej chwili: już wiem co to było: przedśnieg.
    Teraz Myszków też bieleje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzoładny notes i kopertówka pudełkowa róznież bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetne, a ta gruba kopertówka jest świetna !!!!

    OdpowiedzUsuń