05 stycznia 2012

Podsumowanie?

Bardzo dlugo zastanawialam sie nad tym postem i moze dlatego pisze go dzis, a nie pierwszego stycznia :)
Mój blog nie ma jeszcze roku, nie mam swojego stylu, nie jestem slawna i bogata :):):), ale czuje ze odnalazlam swoja pasje i z kazda kolejna praca i komentarzem od Was twierdzam sie w tym przekonaniu.

Podsumowania nie sa moja mocna strona, wiec przejdzmy do moich prac z ktorych jestem dumna i sa dla mnie szczegolnie wazne.















i na koniec moje ulubione LO'sy



Dziekuje za odwiedziny i mile komentarze :)

Pozdrawiam serdecznie



2 komentarze:

  1. Piękny dorobek, Aniu. Każda praca mnie zachwyciła i myślę, że masz swoj styl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są bardzo ładne, ciekawe, i starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń