08 sierpnia 2011

Sezon na biel....

Witajcie!
Mam Wam tyle do pokazania, tyle zaległości...
Na początek skromna karteczka na wyzwanie SP sezon na biel wg wytycznych:
- kolor biały MUSI się pojawić, ale w dowolnie dobranym towarzystwie (bieli musi być minimum 50%)
- kartka ma być o tematyce ślubnej (ślub lub rocznica ślubu) - umieśćmy adekwatnie dobrany napis/cytat/element


poniżej chciałam Wam pokazać karteczki które powstały w Twoim Ozdabianiu w Łodzi pod okiem Beaty z Kreatywnego Kącika
Pierwsza z wslaonoręcznie zrobioną różyczką i tlem (stemlowanym)


kolejna z gotowych elementów

Było tak miło i tyle sie nauczyłam, dowiedziałam....

Jeszcze dzisiaj wróce z pracami na miesięczne wyzwanie Craft4You.

3 komentarze:

  1. Aniu, cuda.
    Karteczki subtelne i piękne.
    Czy mogłabyś mi więcej o tym Twoim ozdabianiu w mailu napisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijasz się!!! Uwielbiam stemplowane tła! Sama zaczynam eksperymentoać.
    dobieram tematycznie stemple to tematu kartki i stempluję, efekty niesamowite- polecam! pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń