27 maja 2011

Wymiany, wymiany

Dzisiaj miałam swój szczęśliwy dzien, po powrocie z pracy czkekały na mnie w skrzynce 2 cudowne przesyłki
Pierwsza od Karmeleiro  - wymiana Inchies wymiana LICZBY

 dodatkowo otrzymałam śliczne ATC  - Dziękuję :)

A to moja wersja Inchies Liczby :) zielona kosteczka, nie ukrywam że przed wysyłką składałam i rozkładałam kosteczkę kilkaktornie  -świetna zabawa :)



Kolejnym prezentem - wymiana Craft Artwork - ROWER - wymieniałam się z Peninia Art, ATC sa śliczne.



Dziękuję i miłego popołudnia :)

1 komentarz:

  1. oo, jak się cieszę, że doszły! Już się martwiłam, bo jakoś długo im to zajęło :) a ATC to moje ulubione :)) Twoje inchies pod postacią kostki sa nie do pobicia! Ty się bawiłaś przed włożeniem do koperty a ja po wyjęciu :)) i cieszyłam się jak dziecko! Pozdrowienia gorące!!

    OdpowiedzUsuń